香港新浪網 MySinaBlog 精選話題工具
« 上一篇 | 下一篇 »

[1]

你混亂到連堅定眼神都打錯了...

原來...香港真係有人會背辭典的,我仲以為只係傳說呢! 閣下果然是努力超人......(小時候家裡沒什麼書,我是試過讀字典,只是讀了幾個部首就跳去讀那些好像比較有趣的「木」、「艸」、「鬼」、「魚」等部首而已...)


[引用] | 作者 yan | 27th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[2]

加油!


[引用] | 作者 shiren | 27th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[3]

O...完全不明白
「うちのははのほうが正しいじゃないですか?」有什麼值得質疑的地方.我日文果然是初心者啊.
反倒覺得うちのはは 好像有點兒累贅...

逸之
[引用] | 作者 逸之 | 27th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[4]

くまさん、
来年一級の試験を受けるつもりです。
熊さんの記事からORALの試験が入らないのはすごく安心になりますよ。

一生頑張ろう。


[引用] | 作者 katy | 27th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[5]

日文...多謝𧶽教...

明年能力試有新形式...要每張paper合格先算合格...

以前即使聆聽吾合格...只要係文字語彙...其他卷攞高啲分拉勻就得...

未來就講求平均發展...

國語...我同你一樣...

我吾係背字典...而係背二字詞語及四字成語...所以依家個頭好大...因為記到頭都大晒...

阿跌
[引用] | 作者 阿跌 | 27th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[6]

日語文型辭典也不一定在日本隨處可買到,因為是「外國人向」,一般的書店都沒有,要到大型的書店,又或是學校區(如高田馬場)的書店才會有

Mr RiceBall
[引用] | 作者 Mr RiceBall | 27th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: yan
yan : 你混亂到連堅定眼神都打錯了...原來...香港真係有人會背辭典的,我仲以為只係傳說呢! 閣下果然是努力超人......(小時候家裡沒什麼書,我是試過讀字典,只是讀了幾個部首就跳去讀那些好像比較有趣的「木」、「艸」、「鬼」、「魚」等部首而已...)

我不知幾清醒. 係呢度唔俾我打堅定眼神咋. 我執0左兩次佢都係咁. 算.

我就是傳說中的紫熊嘛. 你不知道嗎?

你說的, 我也有做過呀, 有時覺得字典蠻有趣的...

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 27th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: shiren
shiren : 加油!

はい!.\/.

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 27th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[9] Re: 逸之
逸之 : O...完全不明白「うちのははのほうが正しいじゃないですか?」有什麼值得質疑的地方.我日文果然是初心者啊.反倒覺得うちのはは 好像有點兒累贅...

你說什麼是日文初心者, 想騙誰?

也對, 平時說はは就可以, 但當時我們以うちのお母さん和うちのはは作對比作討論嘛.

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 27th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[10]

本來諗住引用呢本書的內容幫紫熊大人回那個留言的。結果看完幾個解釋後我都暈了。
呢本書,一定要有,用嚟看門口架。話說當年佢一出我就買咗,點知後嚟出咗中文版..囧...算,反正我都係鍾意日本原版多啲,睇唔明都係咁話。

金田一
[引用] | 作者 金田一 | 28th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[11]

哈哈, 我買左簡體中文版。在香港的簡體字書店便有得賣,唔使去書城架。

じゃないか果度你講得好仔細啊!犀利!emotion

重新學日文頑張って啊!係呢,咁而家韓文學成點呀?


[引用] | 作者 | 28th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[12]

我也會先翻閱再決定買不買的,網上購書雖然方便,卻做不到這一點...

葵常常想把各種語言的參考書搬回家呢,經常在書店的外語學習架下流連的 XD 深圳書城裡光是日語已經佔了幾個書架,看得我目不暇給... :p

重拾日文要加油呢~

himawari
[引用] | 作者 himawari | 28th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[13]

初學者看會不會有點難呢?

HaPPy
[引用] | 作者 HaPPy | 28th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: katy
katy : くまさん、来年一級の試験を受けるつもりです。熊さんの記事からORALの試験が入らないのはすごく安心になりますよ。一生頑張ろう。

試験の準備はどうですか?

日本語能力試験についてはhttp://www.jlpt.jp/も参考したほうが

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 28th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: 阿跌
阿跌 : 日文...多謝𧶽教...明年能力試有新形式...要每張paper合格先算合格...以前即使聆聽吾合格...只要係文字語彙...其他卷攞高啲分拉勻就得...未來就講求平均發展...國語...我同你一樣...我吾係背字典...而係背二字詞語及四字成語...所以依家個頭好大...因為記到頭都大晒......

咦?你這個消息來源是?如果是真的話, 我實在很慶幸一早已經考過了.

二字詞語不是成千上萬嗎?怎樣背得了呢?

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: Mr RiceBall
Mr RiceBall : 日語文型辭典也不一定在日本隨處可買到,因為是「外國人向」,一般的書店都沒有,要到大型的書店,又或是學校區(如高田馬場)的書店才會有

原來專程去到日本也未必買到嗎?這樣的話, 我也可自我安慰了.

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: 金田一
金田一 : 本來諗住引用呢本書的內容幫紫熊大人回那個留言的。結果看完幾個解釋後我都暈了。呢本書,一定要有,用嚟看門口架。話說當年佢一出我就買咗,點知後嚟出咗中文版..囧...算,反正我都係鍾意日本原版多啲,睇唔明都係咁話。

吓?你看完幾個解釋便暈了, 那你買回來之後怎麼辦?

我覺得有心學的話, 應該睇日文版. 唔好俾中文翻譯影響到喎.

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[18] Re: 紫熊
紫熊 :

金田一 : 本來諗住引用呢本書的內容幫紫熊大人回那個留言的。結果看完幾個解釋後我都暈了。呢本書,一定要有,用嚟看門口架。話說當年佢一出我就買咗,點知後嚟出咗中文版..囧...算,反正我都係鍾意日本原版多啲,睇唔明都係咁話。
吓?你看完幾個解釋便暈了, 那你買回來之後怎麼辦?
我覺得有心學的話, ...



咪就係看門口囉,咁多年都係咁。有事先打開嚟睇...雖然有試過揀啲有興趣嘅嚟睇,但試過幾日就失敗咗,哈哈。

金田一
[引用] | 作者 金田一 | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[19] Re: 金田一
金田一 : 咪就係看門口囉,咁多年都係咁。有事先打開嚟睇...雖然有試過揀啲有興趣嘅嚟睇,但試過幾日就失敗咗,哈哈。

你文法咁勁, 都唔駛睇啦!

好, 為0左打破你的紀錄, 我會睇幾日+一日咁大把!哈!

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[20] Re: 秋
: 哈哈, 我買左簡體中文版。在香港的簡體字書店便有得賣,唔使去書城架。じゃないか果度你講得好仔細啊!犀利!重新學日文頑張って啊!係呢,咁而家韓文學成點呀?

咁幾多錢呀?

我名符其實依書直說咋!

讀番日文, 真係覺得自己仲有好多好多好多唔識. (汗)

噢... 那個... 上次僥倖地合格, 又碌上了. (人家很低調的說....)

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: himawari
himawari : 我也會先翻閱再決定買不買的,網上購書雖然方便,卻做不到這一點...葵常常想把各種語言的參考書搬回家呢,經常在書店的外語學習架下流連的 XD 深圳書城裡光是日語已經佔了幾個書架,看得我目不暇給... :p重拾日文要加油呢~

幾百塊的書, 實在鼓不起勇氣揭也沒揭就買回來呢!而且又不特別便宜, 連運費的話應該差不多吧!

深圳書城日文的書多是多, 但質素有點良莠不齊, 要小心選擇呢.

我很乖地有溫習和做功課啊!

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: HaPPy
HaPPy : 初學者看會不會有點難呢?

嗯... 也會啊!所以我覺得至少為了準備二級才買來參考會比較好, 否則可能會覺得吃不消呢!畢竟有六百多頁的文法啊!

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[23] Re: 紫熊
紫熊 :

himawari : 我也會先翻閱再決定買不買的,網上購書雖然方便,卻做不到這一點...葵常常想把各種語言的參考書搬回家呢,經常在書店的外語學習架下流連的 XD 深圳書城裡光是日語已經佔了幾個書架,看得我目不暇給... :p重拾日文要加油呢~
幾百塊的書, 實在鼓不起勇氣揭也沒揭就買回來呢!而且...


要是有差價的話,其實也可以揭完在網上訂購...? :p

himawari
[引用] | 作者 himawari | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[24] Re: 紫熊
紫熊 : HaPPy : 初學者看會不會有點難呢? 嗯... 也會啊!所以我覺得至少為了準備二級才買來參考會比較好, 否則可能會覺得吃不消呢!畢竟有六百多頁的文法啊!
六百多頁 @0@
你有冇打錯 (汗)

HaPPy
[引用] | 作者 HaPPy | 29th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]

[25] Re: himawari
himawari : 要是有差價的話,其實也可以揭完在網上訂購...? :p

小的很背, 雖來沒試過在網上訂購書本的說. =p

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 1st Oct 2009 | [舉報垃圾留言]

[26] Re: HaPPy
HaPPy : 六百多頁 @0@你有冇打錯 (汗)

沒有啊~

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 1st Oct 2009 | [舉報垃圾留言]

[27]

這本文型辭典超好用!不只有能力試的機能語,連平日會話寫作的文型都有,極之齊全,我考一級前經朋友介紹買了簡體字版本,才數十港元而已!現在仍常常用得著哩~~


[引用] | 作者 CeCe | 2nd Oct 2009 | [舉報垃圾留言]

[28] Re: CeCe
CeCe : 這本文型辭典超好用!不只有能力試的機能語,連平日會話寫作的文型都有,極之齊全,我考一級前經朋友介紹買了簡體字版本,才數十港元而已!現在仍常常用得著哩~~

唉呀. 為什麼你不早點告訴我.. 我買了三百大元啊!嗚嗚~

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 2nd Oct 2009 | [舉報垃圾留言]

[29]

宜家先仲係初學日文...睇黎有排問你啦.....


[引用] | 作者 港男大力 | 4th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]

[30] Re: 港男大力
港男大力 : 宜家先仲係初學日文...睇黎有排問你啦.....

呵呵~ 鮮奶國好多人的日文勁過我架.

紫熊
[引用] | 作者 紫熊 | 4th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]